Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Servilnost satelita – slučaj Snouden i rušenje demokratije u Evropi

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 17 jul 2013 23:46
Dr.Rade Pajovic,Florida
Kada sledeci put povodom necega krenete da mrzite Amerikance,dragi moji zemljaci,setite se ove gospodje.Takvih ovde ima mnogo vise nego sto vi mislite!Cak smatram da smo u vecini.Nemocni smo za sada,kao i vi tamo!Vremena se srecom menjaju i nicija nije do zore gorela!
Preporuke:
110
9
2 četvrtak, 18 jul 2013 01:11
Vladimir Dž
Snoudenov slučaj je ogolio mnogo više o Evropi nego o SAD.


Ne, on je samo iznenadio one koji misle da Evropa mora da sluša SAD. To je potpuno pogrešna postavka. Takvih ima jako puno kod nas. Zato narod i glasa za proevropske partije. Misle da se jadna Evropa mora klanjati Americi.

Istina je sasvim suprotna - glava novog svetskog poretka se upravo nalazi u Evropi dok je telo sa topuzom preko bare. Evropa se zapravo krije iza Amerike kojom oni upravljaju. Moć nikad nije napuštala ovaj kontinent.
Preporuke:
25
20
3 četvrtak, 18 jul 2013 01:24
zemunac
Glavni proglem za AMERIKU je da je ovaj slucaj bacio senku na sistem INTERNETA,koji svi rado koristimo i koji je pocetak globalizacije.SADA je svima jasno da uz revoluciju u komunikacijama,toliko hvaljenu i zaista u velikoj meri korisnu, VODI U TOTALITARIZAM VELIKOG BRATA,kontrolu i nametanje volje celom svetu.TO zaista otvara mnoga pitanja o slobodi i ljudskim pravima.SLEPI BES u slucaju Snouden,jasno govori da svet kontrolisu MOCNE GRUPE,a da je demokratija samo PARAVAN.
Preporuke:
60
0
4 četvrtak, 18 jul 2013 05:32
putnik
treba rastaviti amerikance kao narod i njihovu imperijalnu upravu. obicni amerikanci rade dva posla i previse su zauzeti sa prezivljavanjem da bi pratili desavanja van amerike i sta se u njihovo ime cini.
Preporuke:
33
6
5 četvrtak, 18 jul 2013 05:47
Pre ili kasnije
Pod udar bahatosti i sile otuđene "nenarodne" kvislinške vlasti može doći bukvalno svako. Pravo, poredak i princip su srušeni. Svi su potencijalne žrtve, kako pojedinac tako i grupe, pa i čitavi narodi. Svi su ubeđeni da baš oni "mogu da se snađu i uklope". Za ideale i onako ginu budale. Šta me briga za Dulića, Miškovića, Stroskana ili Snoudena. Pa oni "sigurno imaju putera na glavi". A I ta Sirija. Pa negde se narod mora krljati... Ali dobitnika je uvek mnogo manje od gubitnika. Verovatnoća je neumoljiva, i to su naučili I neki kockari.Sutra si baš ti na redu...
Preporuke:
26
4
6 četvrtak, 18 jul 2013 06:57
bog dano vic
u talicnom tomu je prikazana sustina sistema dz je vlasnik svega a mi treba da glasamo za doupija ...
Preporuke:
15
0
7 četvrtak, 18 jul 2013 07:07
Sinisa Bogdanovic
Zajedno, ova otkrića potvrđuju da je došlo do promene “zapadne demokratije“ u nešto sasvim drugo, u nešto što za sada još nema opšteprihvaćeno ime.
- To se zove fasizam! Bio i ostao!
Preporuke:
45
2
8 četvrtak, 18 jul 2013 07:56
...
Hvala Vasilije na prevodu!Dajana sjajna kao nikad dosad!Upravo tako i ja mislim samo ste Vi to sjajno Dajana napisali, ništa od Evrope koja sama želi da bude rob, koja se sama potčinjava velikoj americi ali rob sa povlasticama a one se ogledaju da imaju pravo da oližu prašnjave cipele ujka Semu kada se vrati iz peska Avganistana, Sirije ili Iraka...!
Preporuke:
44
1
9 četvrtak, 18 jul 2013 07:59
jelena popović
Bravo Dajana!Ali taj strah od slobode koju imaju Evropljani neće im pomoći da izbegnu rat u koji ih uvlači Amerika jer na pomolu je rat ogromnih razmera!
Preporuke:
50
0
10 četvrtak, 18 jul 2013 08:46
Ioann Dubinjin
Gospođica DŽonston tečno i čitko piše, ali njena večita poruka se skoro može svesti na ono Katonovo: “Ceterum censeo Carthaginem delendam esse“ – s tim što umesto Kartagine kod nje stoje SAD. Oduvek važi ono: “Ko je jači – tlači“ (dok mu se može, a posle propada); sve države špijuniraju jedna drugu i svoje građane – jedino što NSA za to ima najveće mogućnosti – ma, to rade i obične domaćice u odnosu na svoje komšinice, i niko nikada to neće promeniti, ma koliko to bilo ružno. Ipak, njeno isticanje istočnonemačkog ideala: “...privilegije koje je pružao istočnonemački režim, kao što su puna zaposlenost, dečija zaštita, i socijalna ravnopravnost žena... “ u odnosu na sadašnje stanje u Nemačkoj ide zaista predaleko: pa i u sovjetskom gulagu je vladala puna zaposlenost (do smrti od iscrpljenosti), i socijalna ravnopravnost žena ( i njih su tako mazili), pa se ipak niko nije dobrovoljno javljao da ga tamo smeste. Ne bi ni ona. Udobnije je i lakše levičariti i moralisati u Parizu.
Preporuke:
12
38
11 četvrtak, 18 jul 2013 09:18
branimo se ćirilicom!
Opasnost ne leži u internetu, koji je otvorio neslućene mogućnosti razmene svih vrsta informacija.
Opasnost leži u zemljama kao što je sada SAD s velikom potrebom da na imperijalan način održavaju svoj visoki standard i sačuvaju ga i kada u svetu prirodno počinju da se menjaju centri bogatstva i moći. Internet postaje, uz oružje, jedan instrument u tome.
Nevolja je u tome što svakodnevna obrada milijardi podataka pomoću odgovarajućih programa s povećanjem paranoje od koje pati svaki totalitarni sistem lako može dovesti do ugrožavanja slobode i života potpuno nevinih ljudi, po automatizmu i logici takvog pristupa poslovima kontrole.
Preporuke:
21
0
12 četvrtak, 18 jul 2013 09:35
Marko
Zasto se cuditi Amerikancima i njihovoj bahatosti. Pogledajte nivo nase, sroske poslusnosyi i snishodljivosti. Sami sebi uvodimo fasizam.
Preporuke:
41
1
13 četvrtak, 18 jul 2013 10:44
SERBON
NISTA NOVO mi srbi odavno znamo da su demokratija,jednakost i ljudska prava umrle i pokopane u Evropi jos 1999 godine!Gospodin Snouden je ovu informaciju samo prosledio ostatku Sveta koji evo to saznaje sa znatnim zakasnjenjem u odnosu na srbe!
Preporuke:
38
0
14 četvrtak, 18 jul 2013 10:52
SERBON
Razvoj telekomunikacija i interneta vodi u totalnu kontrolu pojedinca od strane raznih centara moci!Nije daleko dan kada ce svako od nas biti apsolutno kontrolisan 24 casa i kada ce negde u kompjuteru biti cuvan celokupan nas zivot!Sve to nema veze sa proklamovanim slobodama na zapadu sto pokazuje kolika je farsa citav zapadni sistem i ogoljuje zle namere sila koje upravljaju zapadom!To sve vodi u jedan savremeni vid porobljavanja nemocnih gradjana od strane raznih centara moci i sile u zemlji i Svetu!
Preporuke:
25
0
15 četvrtak, 18 jul 2013 10:53
Adalv
Dobro došli u "Vrli novi svet - 1984 Edition"!
Preporuke:
21
0
16 četvrtak, 18 jul 2013 10:58
Perun@Dr.Rade Pajovic,Florida
Dolari Vam ne smetaju ? Ipak su Vam miliji od dinara i rublje.
Preporuke:
7
45
17 četvrtak, 18 jul 2013 11:13
Perun@
Ja smatram da je upravo obrnuto: doktoru dolari ne smetaju da izrazi suprotno mišljenje od zvaničnog stava američke trenutne politike. Doktor je time više pokazao da se ne može kupiti za dolare. Jer da može, govorio bi drukčije.
Preporuke:
39
4
18 četvrtak, 18 jul 2013 12:12
siniša br. 1.
Meni se desilo nešto slično kao Snoudenu. On je radio za NSA, a ja sam bio u postušpku angažmana. I io n je objavio da je za njega neprihvatljivo, moralno, ai bezbedosnosno neefikabsno, prisluškivanje neselektivno iz reda, a i ja sam rekao da je neprihvatljivo i bezbedonosno nnjeefikasno prćenje baš svih, sve do jednog bosanskog muslimana.

Snouden je zatražio utočište u Rusiji, a ja u Srbiji. I potpuno isto su posdtupili i Putin sada i Koštuinica tada prema meni. Odsgovor je bio, možeš da sediš, da jedeš, da zaradiš, ali u politiku ne možeš da se mešaš niti smeš da nas zavađaš sa Amerikom, a ni sa susedima.

Znam kako se oseća Snouden.

Ono što ne znam to je da li je takav stav ovde Koštunice i tamo Putina ispravan iako je logičan i rezonski. Nikome ne trebaju javni agernti, a trebaju tajni.

Pominjan je "Štaz". Bez ikakve sumnje da je Štrazi bio biser i jedan vrlo moćan i efikasan ogranak sovjetske crbvene atrmije.

Štazi je imao neverovatnu i nernadmašnu fascinirajuću efikasnost.
Preporuke:
17
1
19 četvrtak, 18 jul 2013 12:22
siniša br.2.
Zadatak Štazija je bio da prati naciste i da ih onemogući u ponovnoj aktivaciji.

To praćenje nacista je bilo oštro razgraničeno od praćenja Nemaca kao takvih. Oni nisu pratili nikoga samo zato što je bio Nemac. Trebala je da postoji 1. nacistička prošlost, 2. povezanost sa drugim nacistima i 3. tendencija i pokazatelji da se sprovodi nacistička aktivnost.

Sa druge strane, ni jedan od tih pomenutih faktora nije bio razlog da se neko ne angažuje da bude član Štazija, sve dok potšuje pravila.

U SAD, a i kod nas su lažne demokrate govorile o "zloglasnom Štaziju" koji uhodi "narod". Ne samo da nisu uhodili narod nego su imali izričitu zabranui da to rade jer bi se u slučaju neselektivnosti srušio sistem uhođenja. Sa druge strane Amerikanci su neselektivni i njihov sistem bezbednosti je pao upravo na fenomenu neselektivnosti baš kao što sam im rekao. Koji su to papci, svi znaju i šta i kako rade.

Štazi je ukinut, ali nikad provaljen, a NSA je provaljen, ali i neukidljiv. To je bitno.
Preporuke:
24
2
20 četvrtak, 18 jul 2013 13:03
Srbin
1) Odavno se videlo i pokazivalo da je "Evropa" obična američka prćija, "jedinica za upotrebu". Zar to nije bilo vidljivo kada se EU države prihvatile američke ciljeve prodora na Istok i LAŽI O SRBIMA I SRBIJI DA BI UČESTVOVALI U BOMBARDOVANjU SRBA I SRBIJE. Amerika je stvorila EU za svoju upotrebu.2) A kako će rad jednog građanina sa Floride biti plaćen nego u USA dolarima? Građanin daje svoj rad za ekvivalent kojeg pokriva dolar. Ako "Perunu" smeta što građanin dobija dolare za rad, onda neka preporuči USA vlastima da rad isplaćuju zlatom. NIKO NEĆE BADAVA DA RADI. NE RADI NI "PERUN" BADAVA, MADA NjEGOV RAD BAŠ NIŠTA NE VREDI.
Preporuke:
25
0
21 četvrtak, 18 jul 2013 13:14
Srbin
USA na silu tera slabe države da LAŽNE DOLARE PRETVARAJU u "VREDNE". TU LEŽI MOĆ USA, KOJU TREBA SRUŠITI.
Kada bi se dolari van USA izbacili iz upotrebe, a takvih je 2/3 ukupne novčane mase, onda bi svi ti LAŽNI dolari bili vraćeni u USA pa bi njihov oslonac bila ista roba koja je oslonac i 1/3 mase. Tako bi dolar u samoj USA bio obezvređen, a USA se našla u vrtlogu inflacije i posledica koje iz toga proizilaze.
USA takvu sudbinu otklanja bombardovanjem, porobljavanjem i pljačkom slabih država, koje prisiljava da svoje boatstvo (naftu, zlato, robu) daju za te papire - lažne dolare. TO JE SAVRŠENI ZLOČIN PLjAČKE NARODA I DRŽAVA KOJE PROVODI USA, I NA TOME POČIVA MOĆ USA. TO JE NOVAC, LAŽNI NOVAC, KOJIM USA "POMAŽE" GRUPE U DRŽAVAMA POMOĆU KOJIH RUŠI VLADE I UNIŠTAVA DRŽAVE I NARODE.
Gospodo naučnici, razradite i narodu objasnite ovu "tačku oslonca" moći imperijalno-zločinačke pljačkaške USA države.
Preporuke:
33
0
22 četvrtak, 18 jul 2013 15:03
brm
"Zadatak Štazija je bio da prati naciste i da ih onemogući u ponovnoj aktivaciji"
šta je nacista među umetnicima!... a Hitler spaljivao dela "izopačene umetnosti"...
ajd još malo, baš je zabavno.
Preporuke:
1
16
23 četvrtak, 18 jul 2013 16:48
Dr.Rade Pajovic,Florida
Oprostite sto se javljam ponovo ali prozvan sam.Dragi moji zemljaci ja sam ovde dosao kao mlad covek a sada "mnogo je vise proslo nego sto je ostalo!"Posteno sam radio svoj posao,pomogao mnogima i redovno placao visoke poreze.I sta sada da radim?Da se odreknem zasluzene penzije i svega ostalog zato sto je u dolarima?Mislim da je gospodin sa pseudonimom Perun ipak mislio da sam nezahvalan i ujedam ruku koja me hrani.Neznam,on to najbolje zna.Ono sto ja mislim o ovima na vlasti misli vecina naroda,ukljucujuci i Dajanu Dzonston.Cini mi se da vi nas ne razumete.Mi volimo svoju zemlju Srbiju i gotovo svako koga ja znam pomaze nekome tamo.Ja ne mrzim ovu zemlju ciji sam drzavljanin ali ne mogu da ne vidim sta u njoj ne valja!Uzgred,ja i u Beogradu redovno placam svoje obaveze!Pozdrav svima!
Preporuke:
23
2
24 četvrtak, 18 jul 2013 16:53
Peter RV
Dajana Dzonston, briljantna kao uvijek, ne usudjuje se da ide do kraja. Ko stoji iza toga "trzista"?
Tu postoje imena i prezimena, kao i etnicke grupe- ali objevljivanjem toga gazi se po opasnom miniranom polju.
Preporuke:
20
0
25 četvrtak, 18 jul 2013 17:32
@Vladimir DŽ
Ne, on je samo iznenadio one koji misle da Evropa mora da sluša SAD. To je potpuno pogrešna postavka.


Leba ti, na kojoj planeti živiš? na Marsu?
Ne lupetaj.

Obama nazove austrijskog kancelara i naredi mu da spusti Moralesov avion. Sramota. Austrija nije ni banana država, nego nešto još manje.
Preporuke:
14
1
26 četvrtak, 18 jul 2013 18:36
siniša @ brm
Šta vam je zabavno da mi je znati. Što je Štazi pratio naciste? Znači li to da ih nije pratio ili da ih nije bilo. A ono o umetnicima je takođe razlog za pitanje, ako ne i za zabavu. Znači, Štazi nije pratio naciste nego umetnike. Jer kad je neko umetnik, onda nije nacista? Odnosno među nacistima nije bilo umetnika? To tvrdite?

Da bi se zabavljali još malo, znači li da BND nije pratio naciste ili je pratio samo komuniste. Ili nije pratio nikoga. Eto nije nikoga pratio ni u Jugoslaviji. Imao je taj BND u Jugoslaviji samo par svojih agenata, Dolanca, Herljevića i samo su oni uhodili. I to lično. Ne bi oni primili informaciju od nekoga drugog, na primer nekog pukovnika bezbednosti ili načelnika KOS-a, a o pomoćnicima republičkih misnistara unutrašnjih poslova ni slučajno.

Da zaključim, Štazi je zao jer je pratio umetnike, a NSA je dobra jer prati samo teroriste.

Znao sam da će do tog zaključka doći neko od "naših". Ko bi drugi?
Preporuke:
16
0
27 četvrtak, 18 jul 2013 18:38
micky
dok jedem cokoladne banane uzivam u novim bananama-drzavama bez cokolade; car je go, ziveo car;
Preporuke:
10
1
28 četvrtak, 18 jul 2013 18:57
Peter RV
@Dr.Rade Pajovic,Florida
Zamjeravam vam samo sto odgovarate na ovakve niske provokacije ,kao Perunove, koje imaju za svrhu da ubijede kako se divno zivi u Americi, ustvari, da pokaze koliko vam zavidi.
U slicnoj sam situaciji kao i vi, ali nemam namjeru da opravdavam nista potomcima Brozovih slugeranja koji pokusavaju da se stave u sluzbu imperijalizma. Pozdrav.
(P.S. Cini mi se da poticemo iz istog kraja (CG?))
Preporuke:
11
7
29 četvrtak, 18 jul 2013 19:04
Mani
a kako tek vas preziru,a?! uostalom, zar ste dostojni poštovanja?? ma ajte, molim vas...
Preporuke:
0
7
30 četvrtak, 18 jul 2013 19:25
Analitičar
Stvar je potpuno jasna. Danas se stepen demokracije mjeri debljinom bankovnog računa. Više para znači veća demokracija (i veća prava). Samim time sistem je ustvari diktatura - oni sa najviše para imaju najveću moć i kontroliraju sve ispod sebe.

Kako svijet živi u visoko umreženom i ekonomski povezanom društvu više nije moguće odvojiti se od tog sistema i ostati nezavistan. Male države kolektivno su osuđene na dno hijerarhije odlučivanja. No bogati pojedinci unutar država mogu da žive mnogo viši status nego prosjek tih država.

U tom je kvaka i time ovaj sistem drži sve u šaci. Sve koji se obogate ili postanu moćni, finansijski krugovi primaju u svoj klub i postavljaju ga u hijerarhiju. Najpoznatiji takav klub je Bilderberg grupa.

Amerika, Njemačka, Britanija samo su vanjski instrument koji ova oligarhija koristi za svoje ciljeve. Zato je pogrešno govoriti o državama kao neprijateljima. Ko je na vrhu te hijerarhije svi manje više znamo. To su poznati i manje poznati moćnici
Preporuke:
12
1
31 četvrtak, 18 jul 2013 23:01
Dr.Rade Pajovic,Florida
Re:Peter RV Hvala Vam sto se osvrnuli na moj komentar!Moji preci su se doselili(pobegli)iz okoline Niksica negde sredinom XVIII veka.Pogodicete lako zbog cega!Jedna grana familije je ostala u Kaoni kod Guce a druga otisla u neka sela preko Zap.Morave.Moj otac je rodjen u Kaoni ali se preselio u jedno selo blize Kraljevu.U Ameriku sam dosao davno a pravo receno niko me nije ni zadrzavao niti nesto ucinio da ja ostanem u svojoj zemlji.Idite tamo i saljite pare a mi cemo da gradimo socijalizam.Posle jednog banalnog sukoba sa Upravnikom Doma Zdravlja kada on nije bio u pravu ali je mogao da me nekaznjeno maltretira ja sam shvatio da je to njihova drzava i zgadjen,otisao sam!Sada cesto odlazim u Srbiju i sve ono sto tamo vidim veoma me brine.Ali malo sta ja tu mogu da promenim!Ali da je tuzno,tuzno je!
Preporuke:
20
1
32 četvrtak, 18 jul 2013 23:50
mesindžer
Ubiti poštara,zaj...poruku.
Preporuke:
4
0
33 petak, 19 jul 2013 00:38
Crux
Upravo kako reče, Pajović sa Floride...Ja ne mrzim američki narod, jer postoje LjUDI kao Diana Johnstone. Ne mrzim Engleze, jer poznajem DUŠU OD ČOVEKA (ovde nema dovoljno velikih karaktera da to izrazim) Paul-a Wyatt-a. Bog te blagoslovio Paul. Thank YOU, bro, because You were there for my dying brother. God Bless You, Paul Wyatt.
Preporuke:
6
0
34 petak, 19 jul 2013 00:44
Crux
Za Rada Pajovića:Gospodine, ne obraćajte pažnju na Peruna, poznat ovde po svojim malicioznim komentarima. Ja takvima niti odgovaram niti se s njima prepirem. Odgovaram samo Srbima, često se ljutim na Petera RV, ali ga istovremeno cenim.
Preporuke:
12
0
35 petak, 19 jul 2013 02:21
Bob
Koliko će biti problematično, zbog širenja buduće zapadne imperije (na zapadu do sada nije bilo imperije u istorijskom smislu), toliko je i dobro što se stvara takva nad-država, jer to pokazuje da se ubrzava put nadole zapadnjačke civilizacije.

Drugo najzanimljivije pitanje sledećih decenija, je ko će se pridružiti imperiji EU+NAFTA. Na spisku su isturena zapadnjačka odeljenja: Latinska Amerika, Južna Afrika, Australija, Filipini, možda čak i Japan.
Preporuke:
6
0
36 petak, 19 jul 2013 06:16
Nikola, Milvoki
"Takvih ovde ima mnogo vise nego sto vi mislite," tvrdi dr Pajović. Tačno. Ali je takodje tačno, ali malo poznato da je dr Pajović satima vodio razgovore sa gl. urednikom NY Tajmsa, mudeći provjerljve činjenice, da nisu Srbi ono što pše list. Taj urednik, koliko znam, prihvatao je neka gledišta g. Pajovića, ali je uskoro bio smijenjen. Dajana Džonston, univerzitetski professor i publicista, koja je u knjizi “Suludi krstaši,” ustvrdila da su SAD prostor bivše Jugoslavije iskoristile kao poligon na kome se uvježbavalo razbijanje uticaja Rusije.
Preporuke:
14
0
37 nedelja, 21 jul 2013 01:02
Turas
Rezime svega o političkoj stvarnosti o kojoj mi kuckamo na različite načine, ovde je ova gospa jasno i nedvosmisleno opisala. Čak je i navela formu aktuelnog sistema današnjeg političkog delanja u svetu . Ako smo u takvu do danas sumnjali sada znamo ko stoji iza svega.Ta sprega tobožnje demokratije kao volje naroda i pljačkanje državnih dobara, izvanredno se vidi danas u Srbiji . Izostaje samo kako se rešiti svega toga . Do sada je sve bilo u narodnim rukama ! ? Tragično je što se i dalje u to veruje. U starom Rimu važilo je za "demokratski mir" "Hleba i igara" da se narod vara.Danas je gore. Sve manje ima hleba,što se igara tiče svedene su na"reprize" i bljutavi rijaliti šou.
Preporuke:
4
0
38 četvrtak, 25 jul 2013 01:22
Well written as usual
Ova gospodja nam ponovo pokazuje fascinantan talenat videnja cele "slagalice" trenutnih svetskih desavanja cak i onda kada su vecina parcica te slagalice jos uvek razbacani na stolu. Njene clanke i knjige uvek citam sa izuzetnim interesovanjem upravo zbog te njene sposobnosti. Vojno - industrijska mafija imperije je neprijatelj svih slobodoljubivih zitelja ove male planete, ukljucujuci obicne amerikance.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner